Busrabora bizde 25 haftalık olduk yeni son zamanlarda bende de kaşık ağrısı vardı bebeğin gelişimi için yer açtığını düşünerekten telaş edinmedim doktorum artık karın ağrısı ağrıların olucaktır bu çok normal demişti o günden sonra aldırış etmiyorum yerini ediyo bebegimiz