Brcum10 Merhaba kızlar. Ücretli öğretmenlik yapıyorum ancak Doğum parası alabiliyor muyuz sormak istedim. Ya da şartlar nelerdir? Emin olamadım.
Brcum10 cansuuhakann internetten okuduğum kadarıyla ücretli öğretmenlik yapıp Doğum parası alanlar var. Ayrıca 170 i aradım onlarda son bir sene içinde 90 gün prim yatırılan herkes alabilir diyor. Bilemedim