Nigdelianne Bende cilt hastalığı var bebegime de geçme ihtimali var ama kesin olmadığını bunun bilinemeyeceğini söyledi doktorlar. Bi cilt hastalığı olup da bebeği olan var mı çok korkuyorum lütfen dua edin sağlıcakla kavuşalım 😥
Nigdelianne Ozican Nur___ bilimdik bir hastalık değil üst deri hastalığı yanık gibi yaralar oluşuyor ve geri geçiyor bi müddet sonra tekrar oluşuyor. Ben doğduktan 1 hafta sonra olmuş vücudumda ve ailede akrabada hiç kimsede yok
Nur___ Nigdelianne He bu cilt tonu açılması tarzı olan deri rahatsızlığı, bilgim yok ama virüs benzeri değilse siğil gibi geçmez heralde ama en iyisini doktor bilir 🌼
Ozican Nigdelianne canım ben deri hastalığının geçeceğini sanmıyorum insanlarda hpv var genital herpes var yani direk vajinada olan şeylerde bile bebeğe geçmiyor düşün yani.
Nigdelianne Ozican insallah öyle olur genetikte doktor %25 genetik olabilir çocuğa da %12 geçme ihtimali olabilir dedi 😑 çok korkuyorum