Hazelkrnz Aysegul0909 genelde çok ilerlemediyse su diyolar ama bi toz veriyo doktor genelde o kullanılıyor yada antibiyotik
Nurglkk Aysegul0909 Aynen canım bende 36 haftalık hamileyim bi haftadır enfeksiyon kapmışım iki kere acile gittim çünkü sağ böbreğimde şiddetli ağrı oluyodu. doktor eger uzun sürerse bebek riske girebilir dedi bende ne yapacagımı bilmiyorum yarın doktor randevum var onu bekliyorum bakalım 😔🤔
Nidaaa Aysegul0909 canim bende de var nane cayi yapip bi fincan ictim cok rahatlatti gozumden yas akiyodu o kadar kotuydum yani
Hazelkrnz Aysegul0909 valla bana ne antibiyotik nede toz yaradı. 14 iğne sonrası geçirebildik.Allah sabır versin
Simya34 Canım hamile değilim ben,bende de var toz kullandım geçmedi,bebek düşündüğüm için antibiyotik kullanmıyorum,benim geçen hafta kanlı oldu hemde çok bağırdım idrarımı yaparken,Çok zor,umarım atlatırız.
HukukcuBirAnne Simya34 dr tavsiyesi ile gebelikte kullanilabilen tipte olan A grubu veya B grubu antibiyotik kullanirsin. Antibiyotik kullanmadan ileri derecede iltihaplanma oyle kolaylikla gecermi hic ? Sanmiyorum .
Simya34 HukukcuBirAnne canım hala var ama yazmadı antibiyotik anlamadım bende,dediğin gibi ise yazabilirdi