Merhabalar
Şuan 8 hafta 3günlük hamileyim ilk gebeliğim.bugun kontrolüm vardı doktor kalbi oluşmuş hareket ediyor dedi ama sesi biz duyamayız başka hastaneye kalp sesini duymak için gidebilirsiniz dedi.baska hastaneye gittik onlar da bebek çok küçük 8 haftalık durmuyor kalbi oluşmamış dedi sizce ne olabilir ne yapmalıyım.uzun oldu biraz hakkınızı helal edin