Ay-Bek benimde olmuyordu göbek kaldırma diye bişey var doktorlar bilmiyor onu bizim akraba çoğu kadına uyguluyordu önceden hep bebek falan sünnet edermiş doğurturdu hep göbek düşmesi herkeste olabilecek bişey olmayanlar bi onuda denesin derim ben faydasını gördüm sizde görün 6 ay olmadı bizimde