Yigitaras Ben 24 haftalıkken gittim 5 saatlik yola. Çok sağlıklıydım. Doktoruma sorma girişiminde bulunmadım bu yüzden. Sonra ayaklarımda, yüzümde aşırı ödem oldu. Kanamam da oldu. Rezaletti. Korkutmak istemem belki herkesin farklı olur ama 1,5 saatte bir mola verip 10 dakika yürüyüş yapmak çok iyi geliyor dönüşte öyle yaptım bir şey olmadı.