35+3 haftalığım, preeklemsi oluştu bir kaç haftadır. Doktorum bir iki hafta daha bekleyelim alalım dedi. Normal doğum olacaktı ama, sanırım sezeryan olmak durumunda kalacağım. Neyse işte yavrum etkilenmesin de, en büyük korkum ona zararı olması.. Sizlerde yaşadınız mı böyle bir sıkıntı?