Tansiyonuz kaç çıktı acaba benimde geçenlerde 13.8 sınır da çıktı idrar ve kan verdim sonucunu alcam perşembe umarım bişey çıkmaz tuzu çok azalt dedi doktor ellerimde uyuşma oluyor geceleri ödem den kaynaklanıyor muş hamileliğin son aylarında tansiyon yüksekliği yaşanıyor muş dikkat edin sizde