Merhabalar güzel anneler , Şuan 9 haftalık hamileyim doktora en son 2 hafta önce gittim . 5 hafta sonra tekrar gel dedi beş hafta çok degil mi ? Özel hastenede doktorum 15 gunde bir çağırıyor onada gidemedim. Sizce napmaliyim birde kalp atışını ne zaman duyarım ? Birde hamilelikte yapılmaması gereken sakıncalı hareketler neler ? Şimdiden teşekkür 🙏🏻💕