10+2 ikiz gebeyim. 8.haftama kadar bulantilarim sürdü istahim yoktu nerdeyse ama bulantilarim kesildikten sonra özellikle şu son 3-4 gündür inanılmaz acıkıyorum. Yemek yiyorum 1 saat sonra hiç yememiş gibi ellerim titremeye başlıyor. Benim gibi olan var mı? Acaba gebelik şekeri mi var diye endişelenmeye başladım 🥺 doktor kontrolüm 31 ağustosta