Normalde m giyen(38/40) (64_66 kg arasi) biriyim ilk gebeligimde m almisdim sonucda 74 ile doguma, gitmisdim. Gayet iyi olmusdu ama bir iki kere giyinip pes etmisdim 🙄🤕🤕 cunku iciniz aciyor hala aci gecse dahi emzirirken iki buklum oturuyorsunuz daraliyorsunuz cok zor bir surecdi o yuzden vazgecmisdim bu korse sevdasindan. Simdide kullanmayi hic dusunmuyorum