SedaveSusam Merhaba kızlar 1.5 sene ilk bebeğimin kalbi durduğu için 8. Haftada kürtaj olmak zorunda kaldım şuan 2. Gebeliğim korkuyorum sizinde oldu mu sancınız ne zamana kadar oluyor cuma kontrolümmü var aksi bir durum olacak diye ödüm kopuyo 😔
Medine_1992 SedaveSusam korkma canım ben 11 haftalığım hala var aynı adet dönemimde ki bel agrısı güzel düşün o korkular hepimizde var 💕
Smraozn12 Olur cnm korkma bndede adet sancısı gbi olurdu hep yerleşme agrısı o. 🤗Saglıkla alırsın inş bebişini bu sefer inş 🙏