17 günlük bebeğim var 41+1de normal dogum yptım hem emme refleksi cok kuvvetli hem kendini daha kolay topladı daha düzenli uykusu var ve doktrların bır kacından da duymustum dogum şekli bebeğin karekterini bile etkilıyormus normal dogumda bebek kndını hazr hissettiğinde geliyor ve daha saglıklı tabi mecburi sezeryanlara lafım yok tarihlere takılmayın derim hem anne karnındayken sadece bize ait oluyorlardı şimdi herkes ortakçı oluyo 🤣🤣