ezoterik sorma arkadaşım, sanki sezeryan yapınca, hele de bebek emmediyse dünyanın en kötü annesi senmissin gibi seni suclamaya baslamazlar mi.. daha 20.haftamdayim,şimdiden başladılar aman emzir aman normal doğur.. yahu emen çocuğun ağzını bantlayacak degilim, her anne ister yavrusunu kendi beslemek.. allah nasip etsin inşallah.. boş konuşanları hemen tersliyorum, hiç tahammülüm yok 😑🐣