Eagle564 20 haftalığız her kontrolü iple cekiyoruz.. hem testler tahliller var, hem gelişimini takıp ediyoruz, doktorum her gittigimde bendeki degisiklikleri tek tek tespit edip yenilerine hazirlikli olmam konusunda uyariyor, hazirliyor.. içimiz rahatlıyor. Doktorumuz 3 haftada bir mutlaka görmek istiyor.. işimize geliyor tabi uca uca gidiyoruz 🐣😊