Kızlar merhaba bende 15+4 haftalık hamileyim hala cinsiyeti öğrenemedim🙈 11+1 de ikili taramada kıza benzetti üç çizgiden bahsetti birkaç haftaya netleşir dedi, 15+1 de kontrole gittik çok hareketliydi görmeye çalıştı önce bi çıkıntı var erkek gibi dedi sonra biraz daha baktı yok kız gibi dedi neyse net bişey söyleyemiyorum detaylı ultrasona saklayalım dedi ama ben meraktan ölcem 🤗