Mrb ben dün aksam ustu 6 dan 12 ye kadar sancı çektim once uzun süreli sonra 5 dakikada bire düştü acile gittik devlete 2.5 3 cm aciklik nst dede sanci görünüyo dediler ama git eve denildi eve geldim dahada hızlandı sabaha karsi 5 e kadar sonra uyumusum bi sekilde simdi sancım yok ama kasılmalar oluyo karnım taş gibi olmuş her önüme peçete bıraktığımda 10 15 dakika sonra ıslanıyo yapışkan bi sıvı ama akıntı degil şeffaf ne yapmalıyim