Berkos benim de kasıklarım ara ara agrıyor hala 7+4 üm. Agrımadıgında şüpheleniyorum acaba ters bir şey mi oldu diye. Öncesinde boş gebelik yaşadığım için agrılar sağlıklı olduğuna işaret gibi geliyor. Hatta ara ara ani hareket yapınca yumurtalıklarıma kramp saplanır gibi oluyor bir dk sonra geçiyor yavaş yavaş. Yarın kalp atışını duymaya gideceğiz insallah normaldir her şeyi🙏🏼