Bende vuruldum o ay hamile kaldım çok aman aman agrım olmadı hatta hiç yok gibi de diyebilirim. Adet döneminden bi gün önce sürekli baş agrım olurdu o ay olmadı öyle anladım. Ama gerçekten kafaniza takmayın inanın ki daha iyi takmayınca. Inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız bende şuan 14 haftalık oldum