igcii_2206 canım ben Başkent ünv. Hulusi Bülent Zeyneloğlunda tedavi gördüm, şuanda ikizlere hamileyim, Hulusi bey 9. Haftadan sonra takip etmiyor fakat beni aynı hastanede perinatoloji doçenti Sertaç beye yönlendirdi, farklı şehirde yaşadığım için ona sadece ikili tarama için gittim, başarılı bir doktor olduğu söyleniyor