Veranur Dün akşam 21.30 - 00.00 adet sancısı gibi bir sızı, üşüme ve bel ağrısı yaşadım. Ama kesik kesik değildi. Hiç azalmayan aynı hızda 2,5 saat çektim yaklaşık. Bu sabah bir şeyim yok. 34+6 bugün. Acaba havalar biraz serinledi akşamları üşütüyor muyum diye düşünmeye başladım ya da haftayla alakalı vücut yavaştan doğuma mı hazırlanıyor...