Sedakryl yaşadığınız kasılma olabilir yani nst ye girdiğinizde sancınız gözükür eğer böyle ise, doktorunuzla irtibata geçin derim bende 32. Haftamda yaşamaya başladım erken doğmasın diye hep yattım ilaç kullanımına başladık şimdi 36 bitti şükür hala oluyor ama artık gelirse karşılarız diyor doktorum