Duambelliduyanbelli ben yaşadım 7 haftalıkken ilaçla boş keseyi attım, doktorum rahmin toparlanması için en az 6 ay beklememi söyledi. Ortalama 7-8 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 26 haftalık hamileyim, Allah isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin 🙏