Doktorumla görüştüm yatak istirahati verdi. Progestan kullaniyordum zaten. Ama işte yine dusururmuyum endisesi var. Ilkinde de böyle kahverengi gelip gunler sonra kanamayla düşmüştü yine aynisini yasarmiyim diye korkuyorum tabi. Allah bebeklerimizi bize bağışlasın sagsalim inş.