Evet ilk agzina alinca cok bulanıyor.kokuyor midem bulaniyor.ama iki gündür bulantim ve koku hassaiyetim kayboldu ve ishal de olunca.hap mi yapiyor yoksa yolunda gitmeyen bisey mi var korkuyorum.çunkü ruyamda da test sonucu 5 dedi dktr kanaman mi var diyor.yok diyorum ama korktum.cunkü iki duusuk yaptim ilkinde de bebegin ölsün diyorlar rüyamda.o zaman da bebegimi kaybettim .o da sekiz haftalıktı