Merhaba arkadaşlar dün ikizlerimin ikizden ikize transfüzyon sendromu yaşadığını öğrendim.Çok duaya ihtiyacım var lütfen dua edin. Şu an 23+6 dayım Bu sendromu yaşayan kimseler varsa nasıl olduklarını bebeklerin yaşayıp yaşamadıklarını nasıl bir tedavi yaptırdıklarını söyleyebilirler mi ?