Haribo42 Benimcanimoglum_55 aspiratör arkadaşm buruno kullanıyo memnun ateş ölçerde aventin koltuk altından ölçenini aldımm herkes çok memnun kulaktı alındı uğraşmadm çok para vermeye değmez diye düşünüyorum
Nihanak Benimcanimoglum_55 burun aspiratoru yillarca yegenime ortibebe kullandik cok memnunduk. Ben bu defa deneme icin kendime ebebek markasini aldim. Atesolcer kesinlikle medisana temassiz olcer tavsiye ederim. 9 sene kullandik yegenime hala da kullaniyoruz ben de ondan alicam.
Ssraa Weewel kulak termometresi kullanıyorum memnunum. Burun aspiratörü de bana kullanışsız geldi. Bebeğimin burun delikleri çok ufak girmiyor çekmeliler falan. Ufak bir çatal iğne ya da tel toka bu konuda işimi çok pratik bi şekilde görüyor😊