Kbr1212 Kizlaaar bebek burun aspiratoru için önerisi olan var mı acaba ??? Bir de bakım için aklınıza gelen şunu da al mutlaka diyen. 36. Haftadayım aklıma geldikçe temin ediyorum yardımcı olursanız sevinirim ilk bebeğim acemiyim🙈🤭
2354 Kbr1212 canım ateşölçer tırnak makası ve tarak aldın mı bazıları küçücük bebeğe ne tarağı diyor ama Konak oluşmaması için taramak gerekiyormuş gebelik okulunda öğrendim bende 🌸
Duruvesimgr Kbr1212 Bruno serum fizyolojik alabilirsin. Her memeden önce 2 damla burnuna sıkıyordum kızımın. Henüz gelişmediği için genizlerini temizleyemiyorlar. Otri bebe burun aspiratörü almıştım ben uzun süredir de kullanıyorum ama yedek uçları çok pahalı meğer tüm markaların uçları standartmış. E bebeğin kendi markası yedek uç 12 tanesi 10 TL otrinin orijinal 10 tane ucu 18 TL. Yenidoğanken burnuna serum fizyolojik sıkıp 15 sn bekleyip burnunu yavaşça aspiratörle çekiyordım
Kbr1212 Şuan bebek bezi , ıslak mendil, bebek bakım pamugu, tirnak makası, emzik bunları temin ettim başka aklıma gelmiyo🙄
Kbr1212 2354 tırnak makası aldım bende tarağı atladım küçücük bebege ne gerek var diyip alayım onu🙈 ateş ölçer için öneriniz var mı acaba
2354 Kbr1212 ya ben ateş ölçere çok para vermek istemedim ebebekten weevell aldım yanlış hatırlamıyorsam 30 lira falandı 😊🌸
Aby34 Kbr1212 çok gerekli bir şey değil canım ben almadım almayı da düşünmüyorum ablam da yeni doğum yaptı o da almadıçok steril bir şey olduğunu düşünmüyorum onun yerine burnu tıkalı olunca eczanelerde fıs fıs var onu sıkıp açabiliyorsun o da güzel ve kullanışlı