Merhaba arkadaşlar. Bugün itibariyle yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim kızımla 40 haftamızı tamamlamamıza sadece 9 gün kaldı. Geçen cuma kontrolüm vardı en son 36+5 de kontrol olmuştum o zamana kadar hiçbir problem yoktu gayet iyi bebeğin baş aşağı pozisyonda 2770 gram demişti her kontrolde de öncesinde hep güzeldi gelişimi ama şu cuma günü son kontrolün üzerinden bayram da dahil 10 gün geçmişti ki bebeğin 1 hafta geride dedi doktor ilk defa çok üzüldüm geçen 10 günde sadece 2850 olmuştu 😔 Herhangi bir sancı çıkmıyordu nst de ve başka bir belirti de yoktu. Ayrıca bana bakarken telefon geldi doktoruma 39 haftalık bir gebe bir gün önce hareketleri iyiyken bir gün sonra hareket hissedemiyorum diye gelmişler o gün ve maalesef Allah kimsenin başına vermesin sezeryanla vefat etmiş bebeği almak zorunda kalmışlar baba arıyordu doktoru anne ayrıldı lütfen bebeği ona gösterelim diye 😞 Bu konuşmayı da ister istemez duyunca ben çok gerildim. Cumadan beri üzülüyorum ve korkuyorum. Çünkü geçen hafta bebeğim daha hareketli iken bu hafta belki artık fazlaca büyüdüğü için fazla hareket etmiyor eskisi gibi. Burda da günlük bilgilerde artık daha çok uyur az hareket eder diyor ama o olaydan ve bebeğimin 10 günde 1 hafta geriye düşmesinden kaynaklı strese girdim. Allah nasip ederse normal doğum düşünüyorum. Ama bu korkuyla beklemek görmeden içeride neler olduğunu durmak beni çok sıkıntıya sokmaya başladı. Pazar günü duramadım devlet hastanesine bile gittim belki başka bişey derler sorun varsa sezeryan olurum veya hiç alttan çatı muayenesi olmamıştım onu olayım belki açıklığım vardır da suni ile doğumu başlattırırım diye ama nafile... Yine nst ye bağladılar sancı yok, doktor muayene etti açıklık sıfır .... 😔 O da ölçümleri yaptı son adet tarihine göre 1 hafta geride ama sorun yapma dedi yolladı. İlk bebeğimiz ve Allah biliyor ya çoğu anne adayı gibi çok isteyerek oldu. Son donemecte başına bir şey gelmesinden aşırı korkuyorum. Son haftalar da riskli çünkü kordon dolanması vs olabiliyor sıkışık alanda . Benimle aynı günlerde olanlar hareketleri vs hakkında bilgi verirse çok sevinirim. Bende sol yanıma top gibi toplanma var . Gobegimde bazen kaskatı kesilme var.Arada kayma hareketi gibi hareketler var ama öyle ciddi tekmeler yok önceki gibi ,çok nadir oluyir .Uzun yazdım biraz hakkınızı helal edin. Vallahi ne zormuş son zamanları beklemek 😥