Gulsahzeynep Devlet hastanesine randevu alamıyorum çıldırmak üzereyim. 17 haftalık oldum. İlla para verip özele mi gitmek zorundayım yaa 😞
Fatmanzmgl Gulsahzeynep bnde dun yaptrdm özele gidorum basindan beri herhngi bi ücret vermedim. Bnde yaptrp yaptrmamak arasnda kaldm ama yaptrmsam aklimda kalackti olası bi tehlikede riskte haberdar oluyrsun bnce yaptr cnm doktorun en iysini bilir
lifewater87 Gulsahzeynep Allah korusun bebeginizde bir sorun varsa karinda müdahale edilebilir ya da dogum sirasinda acil bebek cerrahlari herhanhi bir sorun varsa haberli bir sekilde acil müdahale edebilir riske değer mi sizce?