@[silindi] sen yine doğursan sorun yok ben 36+5’im ne acelesi varsa hanımefendinin sancılanmaya başlamış. Benimde hiç midem bulanmamıştı doğru düzgün şimdi bide bu çıktı başıma şuan bile bulantım var kusucam gibi hissediyorum ama boş yani kalksam banyoya gitsem iki bulanıcak geçicek yine. Sen doğur inşallah ama ben az daha bekliyim 😂