2bebekannesi3542 Arkadaslar 1saati gecti 39+6 hamileyim bebegim hic durmadan karnımda sert hareket ediyor. Kasıklarıma baskı yapıyor. Böyle bisey yasayan var mı
Kanayran 2bebekannesi3542 Aynı durum bende de var canım 39+5 oldum durmadan karnımda kasılıyor hareketlerı sertlestı tekmelerı arttı hafıf hafıf bel ve kasık agrım oluyor ama zannedersem yalancı sancı cunku pek gelecegıne ınanmıyorum artık
Nuray_murat 2bebekannesi3542 benmde aynı cnm 31 haftalık oldm daha erken ama benimde aynı sürekli topluo kendini ve hareketli çok o yüzden sert vurmaya başladı geçen sormştm doktora normal dedi alanı daraldığı için yapıomş ama hareketli olması iyi dedi sağlıklı olduğunu gösterirmiş tabi herkesin farklı olabilir sen yine de haftan geç ya doktoruna bi danış istersen
Ebiyim ✋🏻Ben 30. Ve 31. Haftalarda yaşadım bundurumu ve doktora sordum. Ne güzel işte dedi bana. Bebeğin sağlığını hareketlerden anlıyoruz dedi. Yine de haftanız ileride olduğuiçin bir doktorunuza danışın bence
Kanayran 2bebekannesi3542 Hadii ya😔 bu çocuklar niye bu kadar inatçı çıktılar ben anlamadım çoktan gelmeleri lazımdı😩😩 Bende suni sancıyla başlamasını istemiyorum doğumumun ama artık takatim kalmadı çok sıkıldım bu durumdan sanki ömür boyu bu göbek benimle kalıcak gibiii😒 Ne yatabiliyorum artık ne dönebiliyorum çok zorr çokk😣😩🙏
2bebekannesi3542 Kanayran catım normal doğum icin çok uygun değil, normal istiyorsam daha gec olmadan suni denemeliyim 😩 yoksa hem korkuyorum hemde istemiyorum stresten uyuyamadım bile😔
Kanayran 2bebekannesi3542 Hayırlısı olur hiç korkma bak bende kendimi korkutmuyorum belki canım acıcak ama sonunda yavruma kavuşucam diyorum kendimizi motive etmemiz lazımki güzel doğumlarımız olsun☺️☺️