Merhaba kızlar yeni doğum yapıcaklara fikir olsun artık göğüs pedleri pek tercih edilmiyomuş hem sağlık açısından hemde pede akan sütler çöp olucağına göğüs kalkanları kullanılıyomuş içinde birikiyomjş ve biberona aktarıp bebişe veriliyomuş bilgisi olanlar yazarsa hepimize iyi olur...