Evett 29 haziran diye bekledigim miniğim bi anda gelmek isteyince doğum kacinilmaz oldu 😂
2 haftadir geceleri oźellikle kasilmam oluyodu adet sancisi gibi agri giriyodu ve agri girdiginde kesinlikle yatamiyodum kalkip dolanmam gerekiyodu doktorum yalanci sanci demisti muaynede. Son muayne gunumuz gelmişti yani bugun✌🙄
Muayne icin doktorun yanina girdim ve dediklerine inanamadim suyu cok azalmis dedi nstye bi gir bakalim hareketleri nasil dedi girdim sancim cikti bikac tane ve gercekden suyu azalmisti. Seni eve gonderemem yatisini veriyorum 29 u beklemez bu ya yarin yada bugun alicaz dedi. Benim elim ayagima dolandi cunku daha hicbiseyim hazie degildi ev temizlenmemisti kisisel bakimlarim yapilmamisti musade istedim 1 2 saat ve eve gitmek istedigimi soyledim izin verdi. Eve gittim agda vs ihtiyaclarimi yaptim ailem gelip evi temizlemeye basladilar derkeb kendimi hastanere buldum. Yatisimi verdiler ve tekrar nstye bagladim. Düzenli sancilarim cikti ve acilma kontrolu icin bi hemsire geldi . Korkutmak istemem ama ben hayatimda boyle bi aci yasamadim resmen aglamaktan icim gitti 1 cm acikligin var dedi.ama cok canim yandi daha sonra doktorum geldi neden agliyosun dedi dedim canimi cok yakti tamam canim aglama ben yapicam simdi ve hic cqnin acimicak dedi ve gercekden bikez daha anladimki kisiden kisiye degisiyo hersey ve hic acimadi doktorumda 2 cm acikligin var bugun almam lazim yoksa bu sancilarla normal dogurursin dedi. Benim zaten zorunluydu genital sigillerimden dolayi normal yapamiyodum alel acele bana önlük giydirdiler sondami takmak icin geldiler evet birazcik yaniyo takilirken ama ölmedim✌😂 sonra sedye geldi ve beni goturduler cok garip bi andi aglasammi gulsemmi saskin saskin bakiyodum etrafa sadece. Ameliyata girdim once belden igne yaptilar fazla odemim oldugu ici cok ugrastilar 5 defa filan ve hic acimiyo hic hissetmedimm. Gercekden acisi biseymis sakin korkmayinnn tavsiyem. En sonunda oldu bi anda ayaklarim.uyustu beni yatirdilar onume perde cektiler ben daha kac dakika surucek demeden bi baktim bak annesi kim geldi dediler sonrasi tabi bi aglama feryat figan dedim noluyoo bune ses 😂 gogsume koydular optum sonra goturduler. Benim dikislerim 20 dakika.filan surdu sonra benide yukari cikarttilar 1 saat filan hic agrim olmadi sonrasida adet sancisi gibi agrilarim baslado ama dayanilmicak.gibi degildi ayaklarimi hissetmeye basladigimda agri kesici verdiler serum olarak o pek bi ise yaramadı daha sonrasinda igne yaptilar ve aninda iyi geldi agrilarim bayaa azaldi . Daha yurumeden gazimi çıkarttım hemsireler inanamadi😂 sonrasi zaten bol bol yemek ✌😂 ayaklarimi hissetmeye basladigimda sondamida cikarttilar bi anlik biseydi yanma hissi sadece. Ve sonrasinda ilk yuruyus icin geldi hemsire inanin hic zor degil ben gayet normal.ve dik yurudum. Agrimda yoktu. Biraz kendinize guvenmeniz gerekiyo.
Cok su ictim ve kahve zerre bas agrim olmadi insallahta olmaz. Ilk tuvalete cikmak biraz zor yanma hissi oluyo ama oda cok aman aman bi olau degil. Depend candir diyorum baska biseu demiyorum 😀 kisacasi kendinize guvenin inanin hicbi aci oldurmuyo suan cok iyim daha dogum yapali bikac saat oldu ama hafif agrilarim disinda biseyim yok dogum yapicak annelere bol sans diliyorum . Bu arada sutumde hemen geldi ama gogus ucum olmadigi icin emmekte zorlaniyo birazcik takvoue olarak mama verdik . Benden bukadar insallah yararim olmustir✌❤