Sanırım fazlasıyla geç kaldık bu hikayeyi yazmaya 4 aycık 😂neyse geç olsun güç olmasin 😎
Öncelikle herkez hayırlı doğumlar diliyorum.Aslinda happy kidsliyim ama burayı bir türlü birakamiyorum😂neyse geçelim efendim hikayeme😜
Hamileliğimi ogrendigimden 1 hafta kadar sonra inanilmaz migde bulantısı koku hassiyeti yasadım ardından dusuk tehlikelileri hastaneye yatislar falan filan...Neyse efendiiim hepsini atlattik sıra geldi cinsiyete evladın kızı erkeği olmaz ama Rabbim gönlümden geçeni nasip etti kızım olacağını öğrendim 😍😍😍ve daha çok sabırsızlanmaya başladım.Ben kendimi 37 de doğurur olarak görürdüm hep haaa bu arada 20li haftalarda kizimin ters durduğunu öğrendik 35.haftaya kadar ters duruyordu aslında bu benim işime geliyodu 😜neden miii😏çünkü normal doğumdan deli gibi korkuyorum,videoları izliyorum yarısında kapatiyorum falan devlet hastanesine gittigim icin keyfe sezaryan olmuyordu işte 35.hafta da doktorum artık dönmesi çok düşük ihtimal verdiğim tarihte gel kontrele gün vereyim dedi tabi dedim hay hay😂sürekli karnımın sert kismini elliyorum sertlik yukarda hah donmememis o kafası diyorum😂 ve kizim sagoslun supriz yapti ve 36 da donmuş meğersem benim kafası sandığın sertlikde poposuymus😂herneyse efendim doktorum donmuş beklicez dedi Gel zaman git zaman bu kiz gelmek bilmiyor 40 olduk kontroller artti sanci yok açılma yok doktorum bir hafta sonrasına gün verdi tok gel dedi nolur nolmaz gerekirse lavma yapariz.memleketten annemler geldi herkez bir ilgili anacim bir ilgili kendimi kurbanlik köyün gibi hissettom 41+0 da gittik sabah kahvaltimizi yaptık hastaneye girdik annem kaldı basimda yine sanci yok açılma yok başladılar suniye sabah 10 da ilk başlar da az az geliyor ay diyorum bumuymus ben böyle 10 tane doğururum hehehehe diyorum 😂😂😂 öğlen 1-2gibi kendini belli etti 4 den sonra başladım ben sövmeye eşimi arıyorum yemek yiyormus boğazında kalsin Insalalh ne geldiyse senin yüzünden geldi başıma annem bidaha doğurcan mi diyor asla diyorum 😂benden önce sancisi olan bir kadın vardi çok bağırdı sanci cekerken doğurdu tekerlikli sandalyeyle çıkarken dogumhaneden el sallıyor birşey yok birşey yok korkma diyor🙄🙄ağlıyorum ben de seni de gördük burda aglarken diyorum 😂ebe açıklığa bakiyor birşeyler yapti dedim ben yatağa işiyorum ağlamaya başladım hayır dedi ebe isemiyosun😂😂😂😂senden çok memnunum afferim kuzum diye motive etti beni en son geldi hadi gidiyoruz dedi gittim çıktım catala kuzu kuzu doktor geldi dedi sancin yokken dinlen nefes al Allahım o nasil birsey ilk ikinmam basarizdi bagirdim güç gitti daha sonra nefesimi tutup cenemi dayadim 3.de kızım hopppp cikiverdi😍😍😍😍😍Bu sefer de aglamiyoooo diye ağladım ağlar ağlar dediler koydular goysume agladiii😍o ağladı ben agladim dikisim varmis dikti falan hissetmedim bugün acılar o an nasıl biter ya hala hayretler icindeyim sonra efendim çıktık kizimla odamiza herkez kapıda ben sanki kurtuluş savasindan çıkmış gibi gururlu gurulu yürüyorum nasıl doğurdum bak diyorum hahahaha😂odamiza geçince ailem vakit gelince gitti tek annem kaldi ananemde vardı o ara kızımı ananeme emanet ettik çay içmeye indim aşağı annemle😂😂😂soz verdi çünkü normal dogurusan çay ismarlicam diye😂😂2 saat sonra cayimi da içtim kantinde herkezi gönderdik annem dedi kiz ayça yüz üstü yat😂 hemen yuz üstü yattim oh be diye😂 ertesi gün çıktık geldik ve teyzeleri biz 27 nisan doğumluyuz 4.aya gidicez:))
Biliyorum çok uzun oldu ama yazdıkça kendimi durduramadim:))
Hepiniz sağ salim yavrunuzu kucaginza alın Insalalh:))
Sormak istedikleriniz varsa buralardayimm seve seve yardımcı olurum :)
Hee bu arada birsürü fotoğraf cekinin o göbüsler çok ozleniyor veeee bol uyuyun😜😜😜😜