Hsrt42 Dogum vaxti hec nefes almag aklina da gelmeyecek cunki insanda tatli stress olur.Korkma canim yaxwi olar inwaAllah!!! Doktorlar hemwireler seninle olacak,korkulacak hic bir wey yok yani! Rahat ol,iyi duwuncelere odaklan,iyi olucak Allahin izni ile! Bebeyini duwun ki onunla nasil zaman gecireceksin,ne giydireceksin,gezintiye cikaracaksin falan.Iyi duwun iyi olsun! 😉