Merhaba güzel anneler ve anne adayları 💖 kısmetse 39. Haftamda sezeryan olacaktım ama bebeğimin hareketleri aşırı canımı acıtıyordu doktorumla konuşup 38+5e yani 19 Ağustosa tarih değiştirmiştik. Benim baloğlum onu da beklemedi 😬 pazar günü sabah nişanım geldi (kanlı değildi her nişan aynı olmuyor aklınızda bulunsun) doktorumla konuştum 180 km uzaklıkta olduğu için bulunduğum şehirde nst çektirmemi duruma göre çağıracağını söyledi. Nstde de sancılarım vardı ama çok yüksek değildi doktorum nolur nolmaz hastaneye gelmemi yatışımı yapmamı onun her şeyden haberdar olacağını söylemişti. Hemen duşumu aldım hazırlandık yola çıktık. Hastaneye vardığımda sancılarım hissedilir hal almıştı en son gece saat 10da ara ara 100lere vuran sancım olmuştu o an normal doğum yapan yapacak olan herkese dua ettim belim ayrılacak sanmıştım 🤦🏽♀️ Bebek zaten tersti vajinismus da vardı. Dayanamadık doktoru çağırdık saat 23.30da ameliyathaneye indim 23.40tı oğlumu gösterdi doktor ama çok küçüktü en son 3340 gr denmişti 2400 gr doğdu baloğlum. Solunum sıkıntısı olmuş kesik kesik ağlıyormuş çocuk doktoru bu sezeryanda karşılaşılan bir durum ama yine de 2 3 saat yoğun bakıma alalım demiş çıktığımda oğlum yoktu. Ama olsun çok şükür şimdi yanımda sağlıklı. Hala hastanedeyim. Spinal sezeryan oldum. Zor mu sonrası eh evet yani dikişler oluyor biraz yanıyor. Ayağa kalkmak vs sizin yapınıza bağlı 😊 benim canım biraz nazlı doktorum da anlamış 😬 doğum yapalı 24 saati geçti sütüm henüz gelmedi ilk süt geliyor azar azar. İnşallah gelir 😔 oğlum çok zayıf korkuyorum altını değiştirirken kucağıma alırken zarar vereceğim diye 😔 rabbim hepinize yardım etsin herkese kolay doğum nasip etsin inşallahh 🙏