Merhaba kızlar şu an 35+3 üm bugün çarşıda biraz işlerim vardı yürüdüm biraz yoruldum. Çarşıdayken birkaç kere bebek hareket ederken vajina bölgemde bi baskı hissettim. Şimdi evde yatıyorum ama hala ara ara o his var. Komik ama sanki böyle kolunu bacağını çıkartmaya çalışıomuş gibi birden çıkıvericekmiş gibi bir baskı. Ağrım sancım fln da yok bu neden olur normal mi bilen var mı? 🙄