azizeguneyy Hamileliğimin ilk zamanları hızlı bir şekilde büyürken, şuan 7. ayın içerisindeyim küçülmeye başladılar. Yani sütyen numaram büyüdü ama ilk zamanlar ki gibi şiş değiş göğüslerim. Sizce sebebi ne olabilir?
Duuyguum azizeguneyy benimde büyüdü ve dolgunlaşmıştı ama şimdi büyük ama dolgun değiller daha yumşaklar neden bilmiyorum
Mom72626 azizeguneyy benim de öyle canım ilk başlarda acısından sızlamasından yatamazdım çok şişmişlerdi büyümüşlerdi şimdi de büyükler ama yumuşaklar eskisi kadar büyük değiller tabi.
aslimutlu1 azizeguneyy resmen içimden gecirdiğim post 😒 18+6 hadtakıgım bungece benimde gögüslerimdeki şişlik gitti hassasiyet azaldı😒
Vru3365 Bence aslında küçülmüyor sadece karnımız büyüdüğü için bize küçük geliyor. Ben de 7. Aydayım bana da küçülmüş geliyo ama sütyen numaram benim de aynı hala
Busraoz azizeguneyy Evet ben de28+1’im benim çık büyüdü göğüslerim ve çok sertleşmişti. Hala büyük ama sertliği yok çok yumuşakta değil ama sertte değil. Herkesin aynı herhalde 🤷🏻♀️
Ozzy İkinci hamileliğim ilkinde de böyle olmuştu başta şişiyorlar aşırı hassas derken doğuma doğru küçülüyorlar. Yani yumuşuyorlar. Doğum sonrasında ise birde in dolup şişiyorlar hiç merak etmeyin. Sütün asıl salgılanması doğum ile birlikte başlıyor. Oğlumu. 26 ay emzirmiştim zamanında ☺️ Umarım yine öyle olur