Bebisaskina Ben kitapta okuyorum bebek gelişimi için araştırmalar da yapıyorum müzikte dinliyorum dansta ediyorum hiç aklın bende kalmasın gayet sağlıklı bir şekilde hamileliğimi geçirmeye çalışıyorum ki sana da tavsiye ederim en başta pozitif olmak hamileliğin güzel geçmesine faydalı oluyor.... Sağlık dışında konuşulan konuların saçma sapan olduğunu ve memnun kalmadığım sorun yaşadığım ürün hakkında benim yazıma bir ton yazı yazıp admini etiketleyip yazının kaldırılması için elinden geleni yaptın ama sende ürün memnuniyeti hakkında soru sormuşsun.. Kendine yapılmasını istemediğin hiç bir şeyi başkasına yapmayacaksın..