Arkadaşlar bu çok farklı bir duygu düne kadar bişeyim yoktu bugün rutin kontrol için gittiğimde suyumun neredeyse bittiğini öğrendim sabah 6 da doğuma giricem Allahın izni ile hiç korkum yoktu ama bilmiyorum şuan korkularıma engel olamıyorum çok karmaşık duygular içerisindeyim nolur bana da dua edin sağlıkla sıhhatle evladıma kavuşayım 🤲🏻🤲🏻