Merhaba canım ben Adanadayım ama bende özelde kontrollerimi yaptırıp devlette doğum yapmayı düşünüyorum malum doğumlar çok pahalı. Ne kadar süre önce gitmek gerekiyor acaba devletin kabul etmesi için ya da isteğe bağlı epiduralli sezeryan yaparlar mı?