feyzatopsakal Bebek düşerken parça parça düşermiş ya o parça kanlı mı olur benden beyaz bişey geliyo son 2 gündir korkmaya başladım
1987gokce feyzatopsakal canım bunun bilgisini doktorundan alman daha dogru olur. Burada pek çoğumuzun ilk gebeliği korkuyoruz. Çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın evladını.
Kbrazcan feyzatopsakal canım şöyle bişey duymuştum düşük ağrısı da doğum gibi şiddetli olurmuş sırt ağrısı kasık ağrısı falan benimde düşük tehlikem var ve kanamam var doktor ceviz büyüklüğünde bişey gelmediği sürece korkma düşmemiştir dedi😔
Suhus000 feyzatopsakal emin ol düştüğünü hissedersin hemen wc gidersin zaten daha büyük bir parça gelio kanlı zar gibi yapışkan mukus şeklinde bi çekilme hissedersin zaten kendinde bnde o haftalarda yapmıştım düşük kürtaj olmadım kendi kendiliğine düşmüştü
Suhus000 feyzatopsakal zaten bebek daha oluşmadığı için kese gelir zar gibi bnde öyle olmuştu düştükten sonra da göbeğim ağrıtmıştı bi kaç gün tabi herkeste farklı olur