Azaz bende Alman vatandaşıyım, ama Türkiye’de diğer yapacağım. Bebeğinizin sırf Alman vatandaşı olması için, Almanya’da doğurmak istiyorsanız, buna gerek yok. Türkiye’de de doğum yapabilirsiniz, bebeğinizin Alman vatandaşı olması için.
Bende seneler önce Almanya’da doğum yapmak istedim. Sonra ama baz geçtim. Burda çalışıyorum, özel sigortam var, doktorlarımız iyi vs.
Almanya’da doğum yaparsınız sigortalı olmadığınız için, “privat” ödemeniz gerekiyor. Buda çok para ..