Mervealya18 benim de oldu aynı haftalarda hatta ben Doğum sancısı sandım baya korktum sonra dediğiniz gibi tuvalette yada günlük pedimebir anda gelen beyaz akıntılar sonrasında rahatladım. Bana doktorum mantar olabilir demişti test yaptı ve enfeksiyon çıktı ilaç kullandım doktorunuz ile bu durumu paylaşın Doğum sırasında normal de olsa sezaryen de olsa enfeksiyon riskli diye biliyorum