Mervealya18 Kızlar iki haftadr nezaman adet sancısı gibi sancım olsa belimde kasıgımda beyaz peynırımsi akıntım geliyor 35+5 haftalıgız yasayan varmı
Humakusu Mervealya18 benim de aynı haftalarda olmuştu doktorum mantar olabilir dedi test yaptı ve enfeksiyon çıktı mutlaka doktorunuz İle görüşün. Ben o sancıları Doğum sancısı zannedip çok korkmuştum
Nlnlgn93 Mervealya18 bende vardı doktor fitil ve travazol krem verdi mutlaka o akıntıyı göstermelisin o ağrı son haftalar diye ama akıntı enfeksiyondan olabilir