Boncuk23 Burdayiz canımım. 30+2 üz. Bugün kontrolümüz vardı tansiyonum 14 çıktı biraz yüksek dedi hoca. 1 hafta kontrolde ol dedi. Sağlığa ölçtürücem hergün. Ömrümde ilk defa 14 ü gördüm. Ah bu cimcime sağolsun....sağlıkla gelsinler
Banaz Boncuk23 canim hic kafaya takma bence herkeste bir sorun oluyor bendede hamilelik sekeri cikti ve suyun azalmis dedi bunlari duyunca insan üzülüyor ama dua etmekten ve sabretekten baska cagremiz yok.