Serenaynaynay cnm araba çok güzel ona bişey demiyorum da, puseti kışın kullanabileceğini düşünüyorsan çok etkin şekilde tabiki al, mesela benim özel araç olmadıgı için ben puset almamaya karar verdim yoksa bu arabaya kafayı takmıştım, Ekim sonu Kasım başı benşm doğum da o açıdan bahara kadar kanguru sonra da puset siz tam yatar modellere geçicem diye karar aldım. Marka olarak sağlam, bide evim 5.kat çıkıp indirmem zor olacak, toplu taşımada puseti arabadan al bebeği tut arabayı kapa derken kendimi handikap ta hayal edip almadım ama alınabilir özellikle kırmızı olanı 💥