Sumeyye_g bilimsel olarak kanıtlanmış hiç bir sakıncası yok canım. Allah için diğer yazana söylüyorum bilip bilmeden insanlara sakın baktırmayın sakın yapmayın etmeyin diye yanlış yönlendirmeyin. Yapılan hiç bi
çalışmada alttan bakmak şuna sebep oldu diye bişe yok. Tam aksine sıkıntılı gebelikte kanama halinde vs alttan bakılması en doğru tanıyı verir. Üstten bakılıp her şey aynı görülse alttan bakma diye bişe olmazdı zaten . Ki doktorlar da emin olun meraklı değil bakmaya. Bakılması gerekiyor diyen doktorunuz varsa güvenin baktırın hiç bir kanıtlanmış sakınca yok. Kanaması olan birine alttan bakılınca tesadüf kanama artar çocuk düşeceği var düşer bu da gelir herkese sakın yaptırmayın benimki o yüzden gitti derse ortalık yanlış bilgi kaynar.